Každý klient je jiný a cenu domlouváme individuálně. Následující ceník je příklad zahajovacího ceníku u klientů, kteří jsou plátci DPH a s podnikáním začínají.

Kolik stojí vedení účetnictví

ZÁKLADNÍ PAUŠÁL  PRO PLÁTCE DPH ZAHRNUJE

- 30 dokladů (či bankovních pohybů)
- sestavení a podání přiznání k DPH
- správu datové schránky
- poradenství v rozsahu cca 1 hodiny

3500,- KČ / MĚSÍC

POPLATKY NAD RÁMEC PAUŠÁLU

- 45,- Kč bez DPH za každý další doklad
- 400,- Kč měsíčně za každého zaměstnance
- 200,- Kč za zaměstnance na Dohodu o provedení práce
- 900,- Kč za každou hodinu poradenství nebo zastupování před úřady
- 800,- Kč za zpracování jiného podání pro Finanční úřad

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
EUROHELP s.r.o., Nové sady 988/2, 602 00 Brno, IČO: 43441751, DIČ: CZ43441751, zapsáno u KS v Brně pod C3919